martes, 13 de enero de 2009

2 dies aprofitats al màxim



De nou dilluns i com ja van sent habitual quan tinc festa entre setmana vaig tornar a pujar a esquiar amb l'Alan, a Alp 2500 (La Molina-Masella),on vam gaudir d'un dia genial per la pràctica de l'esquí, molt de sol, molt bon gruix, execel.lent qualitat de neu, i això si al voltant dels -8 graus de temperatura, primer vam baixar cap a la molina on van trobar-nos com ja és habitual amb la Beth i vam fer unes baixadetes plegats i algún fora pista que altre, llavors cap al migdia van anar cap a Masella on vaig fer unes baixadetes de les potens com el Tub, La Fonda, l'Extrema, la Canal entre d'altres i per quedar una miqueta cansadet, un cop acabat, el dia d'esquí la Beth ens va convidar a casa seva a Ossejà.



Avui dimarts doncs una mica del mateix, el mati molt semblant pel que fa el temps, això sí quan em passat per Puigcerdà, quin fret -13ºC, sort que hi havia inversió tèrmica i a peu de pistes només eren -7ºC.
El matí d'avui l'hem començat a la Molina i de bon matí ja hem anat a la zona del Pla d'Anyella, a fer una mica de pistes per escalfar, i llavors hem tornat a fer algún fora pista que altre.
A mig matí amb la Beth hem decidit, anar a fer, jo diria que una de les pistes més difícils que hi ha a la Molina, la pista dels Els Cingles, una pista que ahir, passant per la Olimpica, vaig veure que hi havia un parell d'atrevits que l'estaven baixant, així que avui ha sigut dia de provar-la i la veritat que com canvia mirar una pista desde baix o desde dalt, la veritat que ha sigut una bona descarrega d'adrenalina de les fortes, i realment que ha sigut una de les pistes més dificils i exigent que he fet. Llavors ha sigut el torn d'anar cap a Masella, on ens esperaven el David, el Blai i uns amics i familiars del David, hi hem acabat de passar el dia tots junts, rient moltissim i fent uns quants quilòmetres d'esquí, plegats.

























Demà em toca tornar una altre vegada a la rutina habitual de sempre, treballar, Bici, Gimnàs.....

No hay comentarios: