miércoles, 28 de enero de 2009

Avui BTT

(L'Stephan, Pere Lopez i el Paquillo)
Després, de la sessió Gimnàs, d'Spinning, Jacuzzi i Sauna d'ahir, avui ha tocat agafar la Btt 2 (si la meva segona bici de muntanya que tinc la Orbea Pop'r) Avui he fet de Guardiola hi he donat descans a la meva bici titular la Alma carbon i he agafat la "reserva".



Després d'un dies, en que jo i l'Stephan, ens hem fet una mica pessats amb els bikers de la feina, avui hem aconseguit enganyar, al Pere Lopez i el Paquillo, per anar a fer una volta pel Corredor, la veritat que la sortida ha estat distreta divertida, i amb algunes series (mireu la foto de sota, com li ha quedat al Paquillo la visera del casc, després que el piquéssim per fer una serie curteta).



Al Paquillo també la seva bici li ha fet de les seves, després d'uns mesos, avui el dia de la seva estrena de l'any 2009, ha punxat (ell encara no coneix el Tubeless, un gran invent per evitar bastantes punxades.)



Al final em fet uns 25 km. que no estàn malament després de treballar.

No hay comentarios: