lunes, 5 de enero de 2009

Esquiada amb grans records

Avui, he tornat a esquiar a Les Angles (França) amb companys de feina, que també son uns fanàtics de l'esquí, però al estar en altres torns durant la temporada no podem anar junts a esquiar i aprofitem en aquestes festes nadalenques per fer-ho, la veritat que hem gaudit d'un gran dia d'esquí.

Les Angles, quan hi vaig sempre tinc un gran record en la memòria, ja que va ser la primera estació d'esquí que vaig trepitjar, va ser un Febrer del 2002, aviat ja en farà 7 anys d'aquell dia, que els meus amics del poble, casi casi em van estirar de les orelles, i em van portar a esquiar, un esport on la gent que el practicava m'explicaven que era molt divertit i que segur que m'agradaria, i els que m'ho van dir no es van equivocar i se'ns dubte, per mi és un gran esport d'hivern que practico sempre que puc ja que les pistes no son a tocar de casa, i la veritat es que m'ha enganxat de debò.

1 comentario:

XAVI NOVELL dijo...

jo vaig començar a puybalador amb els pares quan tenia 13 anys i la veritat ès que com les estacions de la catalunya nord res de res.

ara els esquís pels rics !!!....jejejej

una mica més i ens trobem els 3 a st. elies d!!! jo era a dalt a les 3 de la tarda.

salut crack