jueves, 22 de enero de 2009

2 Dies de fret i diversió

Ahir dimecres, i com ja va sent costum els dies de festa d'entre setmana, em vaig escapar cap a Masella, però aquesta vegada hi he pujat tot sol.



Ahir en arribar a Masella ostres quin fret -10ºC uffff quin fret, a dalt de la Tossa d'Alp -15ºC, amb aquesta temperatura, el millor lloc per estar és a la cafeteria de peu de pistes. Però jo quan pujo a Masella, ja se al que vaig...som-hi, la veritat que amb aquesta temperatura, hi havien molts pocs pingüins esquiant, ni el sol m'escalfava, vaig estar passant bastant de fret durant tot el dia, sort que va fer solet tot el dia sinó...la neu bastant glaçada, en aquests casos de fret extrem, putser la millor opció es fer la ruta negra, si la de fer pistes complicades, per no tindre que pensar amb el fret i així va ser, una Desferracavalls, que he de dir que estava super glaçada, molta pendent (la foto primera de dalt és Desferracavalls) i amb molts de bamps, he de dir que vaig patir bastant, després una Pala Bèstia, una Fonda, un Tub que les màquines trepitjaneu l'havien deixat com una autopista... També vaig anar una estona per La Molina així entre una mica d'aquí una mica d'allà vaig fer 6 hores d'esquí.


Avui dijous, la veritat feia fret però no tant -3ºc, dalt de la Tossa -7ºc, això ja es més suportable, i també amb la qualitat de la neu es nota així, estava dureta a primera hora i després pols.

Avui també en teoria estaria tot el dia sol esquiant, (pero allò que diuen mai et pots anar d'amagat, que en qualsevol lloc et pots trobar algún conegut) i així va ser arribo a baix a peu de telecadira i em trobo a l'Àngel Jordana, un dels grans esquiadors del poble, i que bé de trobar-me'l amb un seu amic, quan ens ajuntem....és un no parar i això m'agrada.
Pel que fa el temps doncs avui de tot una mica, Neu, Boira, una mica de ventet, núvol i sol.

Avui també han estat, unes 6 horetes amb els esquí sota els peus, però avui ja amb el retorn a casa, tot i que avanç d'arribar a casa... he fet una paradeta relaxant a la piscina i el jacuzzi del gimnàs i la veritat que he quedat com nou, així ha estat un dia rodó de veritat. Demà toca Bici de carretera amb l'Stephan.

No hay comentarios: