domingo, 8 de febrero de 2009

Aniversari amb plena forma


Aquest matí i ja amb un any més a l'esquena, avui n'he fet 29, he agafat la bici per comprovar com em sentava això de carregar amb un any més, i la veritat que m'he sentit con un nen de 20 anys....

He agafat la burreta de carretera, amb un dia radiant molt de sol però això sí de bon matí fret 1ºC. He anat a fer la Ruta del Pollastre que divendres no vaig poder fer per la pluja. Pujant Collsacreu la veritat es que ja m'he començat a trobar algún grupet, jo anava tot sol al meu aire he pujat Collsacreu, a ritmillo, i notant que anava bé, he baixat cap Arenys de Munt, per anar cap el Pollastre, St. Vicenç de Montalt, la carretera la veritat que és ondulada, i molt divertida de fer, llavors he baixat cap a Mataró, Argentona, he pujat per Parpers on hi havia molt ambient ciclista, he pujat amb bastant de ritme uns 21km/h de mitja , avui em trobava amb molt bones sensacións i això s'ha d'aprofitar, que no sempre es tenen. Llavors he tornat per la variant de Cardedeu a Llinars i cap a casa. Al final m'han sortit 75 km amb 2h 40' a mitja de 28 km/h.

Aquesta setmana ha sigut divertida però intensa a la vegada amb 4 clases d'Spinning i 240 km. de carretera, mica en mica començo a trobar el bon ritme. Ara demà dilluns i dimarts cap a Masella a esquiar.

2 comentarios:

JAUME ORS dijo...

Felicitattss !!!!! Esclar que amb 29 anys ja pots fer la ruta del "pollastres", però que quan tinguis 40 com jo ja hauràs de fer la "ruta del inserso" (jé,jé)
Una abraçada.

Santi dijo...

Moltes gràcies!! Espero Jaume està en forma com tu a la teva edat jejejjej