viernes, 6 de febrero de 2009

Dia de contrastos

Avui, després de les dobles sessións de gimnàs i les 2 classes d'Spinning d'ahir, després de llevar-me, a les 2 del migdia (estic de nits) agafo la bici de carretera amb unes ganes bestials....

Amb un objectiu clar, anar a fer la Ruta del Pollastre d'uns 78 km. Arribo a St. Celoni per anar a fer la ruta i de moment fa sol, vaig cap a Vallgorguina i sobre Collsacreu hi ha un núvol gegant carregat d'aigua..., començo a pujar Collsacreu i em comença a ploure cada vegada més, estic a punt d'arribar a dalt de Collsacreu i em comença a caure aigua i pedra desfeta, la ruta del Pollastre no la puc fer. Ja vaig bastant moll i mirant cap a la banda d'Arenys està pitjor faig mitja volta i cap a casa.... torno arribar a Vallgorguina i ja no em plou, continuo cap a St. Celoni i ja em torna a fer sol quin temps més boig, decideixo continuar cap a Vilalba Saserra, i veig que el temps m'aguanta així que cap a casa serà que NO, vaig per la variant fins Cardedeu, pujo el Collet, baixo cap a Dosrius, que aquí sí que feia poc que acabava de ploure-hi, el terra està molt moll. Llavors he pujat cap a Parpers, he anat cap a La Roca, Granollers, Les Franqueses, en direcció La Garriga, a sobre la hi havia un super núvol més negre que el carbó amenaçant-me.... arribo a La Garriga i em comença a ploure timidament, (ja m'ho pensava que m'enganxaria aquest també), continuo ja cap a casa i el que faltava, i que ens agrada als ciclistes, vent de cara i ja portava 75 km. a les cames, el que he fet es no tindre pressa i arribar amb les millors condicións possibles.

Al final un entrenament de fons de qualitat unes 3h i 15' amb 90 km. i un desnivell positiu de 1035m.

Demà toca Classe d'Spinning i una més que merescut, descans a les aigües del gimnàs i com no al jacuzzi.

2 comentarios:

XAVI NOVELL dijo...

una mica més i ens trobem els 2 sota un arbre a collsacreu .. jejejej , ´xop com un ànec per segon dia consecotiu i al mateix lloc. snif snif snif ....


salut xavalote!

Santi dijo...

Ostres jo que pensava que era l'únic que em mullaria jejejejje

Que vagi bé crak