domingo, 22 de febrero de 2009

Ruta potent pel Montseny

Aquest matí he decidit agafar la bici de carretera i anar a fer un parell d'horetes planeres, l'intensió era anar fins a Hostalric i tornar.

Quan he arribat a la benzinera de Llinars he vist un grupet de 4 que anaven en direcció St. Celoni, hi he pensat que bé putser podré anar a roda una estoneta, quan els he atrapat, ostres si algún el conec, hi havia l'Edu Filbà, un tal Francesc, Manel, Pere. m'ha explicat el plan i m'ha agradat sempre és millor anar amb gent que no sol, però a vegades putser sí que és millor anar sol depèn de les companyies jejjejej.
Resumint em pujat cap a Breda on s'ens ha ajuntat un altre beterero i ciclista en Jaume Deumal, llavors hem anat cap a Coll de n'Orri, Arbucies on hem agafat la carretera que puja a Coll de Ravell tot i el patiment del ritme, podiem gaudir del païsatge i d'un dia esplèndit, Les Agudes nevades que semblaven Matterhom. Hem pujat el Coll de Ravell, cadascú més o menys al seu ritme, una vegada a dalt hem anat fins a Espinelves on hem menjat un entrepà de truita i una Coca-Cola la majoria.
Llavors sortint d'Espinelves a l'Edu se li ha ficat al cap de tornar per Collformic i la gent li ha dit que res de res, en Jaume i en Francesc han tornat per on haviem vingut, la resta hem continuat en direcció Viladrau i Seva. Una vegada hem arribat a Seva dels 4 que quedavem, 2 en Pere i en Manel han anat agafar la C-17 que així era tot baixada, i així que només jo i l'Edu hem tornat pel lloc més dur per Collformic, la veritat que hem pujat a un ritme molt bo per mi, un cop a dalt cap avall, per Palautordera, llavors a Llinars he deixat a l'Edu i jo he continuat fins a casa.

Per ser una teórica sortideta curta i planera, al final 4h 20' ,118km, un desnivell de +1860m. així que de curta i planera res de res, la veritat que he arribat bastant cansat, però em pensava que estava pitjor de forma.

No hay comentarios: