viernes, 22 de mayo de 2009

Setmana Non's Top






Aquesta setmana la veritat que estic gaudin d'una setmana, de les que jo dic Non's Top. Dilluns 1h 30' i 45km. amb bici de carretera. Dimarts vaig fer Spinning una clase amb molt de ritme i bona música, quan vaig acabar la classe una estoneta al jacuzzi per recuperar-me. Dimecres vaig sortir amb l'Stephan, el Pere, i el Paco amb la bici de carretera vam fer uns 57 km. ja era hora aconseguir enganyar a 3 persones per gaudir de la bici de carretera. Ahir dijous vaig fer una mica de fitness al gimnàs, i després vaig fer una clase d'Spinning i en acabr la classe, el jacuzzi em tornava a esperar, així que vaig arribar a casa com nou.
Avui hem sortit ben d'hora 2/4 de 8. amb l'Esteve, hem anat cap a St. Celoni i després hem fet la volta per Olzinelles, una volta bastant planera per que ha estat molt bé, al final hem fet 40 km. de Btt.
Ara ja només falta acabar d'arrodonir la setmana amb aquest cap de setmana que ja tenim a les portes.



1 comentario:

JAUME ORS dijo...

Molt bé, molt bé !!! Que no pari la activitat !!! Mola la sortida a Cadaqués !!! Abraçades.