domingo, 24 de mayo de 2009

Sortida XTR, pel Tagamanent




Avui m'he ajuntat amb els meus, per fer una sortida de les XTR i de les que m'hi sento com un peix a l'aigua, hem sortit de Vilamajor a les 7 del matí, el Jaume, l'Albert (rigodon), el Manel, el Ferran, en Pitu, en Jose (que venia de Breda amb bici i ja portava uns 23km. a les cames, en fí una màquina de btt) i jo.



Hem anat fins la Garriga per carretera, on ens hem ajuntat amb l'Albert, que ens ha portat a fer un corriol per La Garriga, avanç de pujar cap a St. Cristòfol de Monteugues, i hem pujat per la pista principal de poc més de 4 km. a la pujada ens ha deixat en Manel que aquests dies ha entrenat molt i avui no tenia bones sensacións, pel que fa a la pujada constant de bon fer, com és habitual s'ha fet una selecció natural, jo m'he ajuntat com casi sempre amb el Jose i hem pujat junts. A St. Cristòfol hem parat a esmorzar.



Després d'esmorzar l'Albert, després d'un mes de no tocar la bici volia ja recular, però l'hem animat, hi ha continuat, hem baixat fins St. Pere de Vallcàrnera, on aquí si que començava la pujada potent del dia i la de més desgast amb 6km. per pujar de 400m. fins el Tagamanent situat al Pla de la Calma a uns 1050m. La pujada ha sigut dureta i sobretot la part final amb unes grans lloses de pedra amb algún escaló, també m'he ajuntat amb el Jose per pujar. Una vegada hem arribat al Tagamanent ens em ajuntat tots de nou i hem anat fins a la masia de Bellver, on hem parat i hem fet una coca cola, que ens ha sentat com aigua de Lourdes, després em continuat fins a trobar el corriol de Roca Centella, on els endureros del grup, han gaudit de la baixada, un corriol exigent, amb trams molt divertits. Una vegada acabat el corriol, em agafat la pista que ens ha portat per la zona del Vilar d'en Ribes, fins la cua del Pantà de Vallfornérs, llavors hem passat pel pantà que està molt ple, i em arribat fins a Canoves i de nou retorn fins a Vilamajor.



Al final una sortida d'unes 3hores 45' pedalant, amb 53 km. i un desnivell de 1420m.

No hay comentarios: