lunes, 4 de mayo de 2009

Territori Remença

Una vegada acabada la cursa, ha tocat tornar agafar la bici, ja que portava uns dies bastant atrafagat.

He dicidit anar a fer la ruta curta de la Terra de Remences de 95km. Que aquest diumenge 10 de Maig s'hi celebra la prova per exelència del cicloturisme català amb 2700 participants ique m'hi he apuntat per gaudir d'un gran dia de ciclisme.
Així que amb poc més d'una hora de cotxe he arribat a St. Esteve d'en Bas, punt d'inici de la ruta. A les 10 em posava en marxa amb un ritme tranquilet ja que aquest recorregut mai l'havia fet. De St. Esteve d'en Bas, he anat cap Olot passant per Les Preses, una vegada he passat per Olot ja he anat per la Vall de Bianya, en direcció a buscar el primer port de la ruta el Coll de Capsacosta, una carretera estreteta i molt tranquila per la pràctica del ciclisme i que m'hi he trobat molt comode a l'hora de pujar, una vegada a dalt ha tocat baixar cap el Ripollès, St. Pau de Seguries, St. Joan les Abadesses, Ripoll una vegada allà he agafat la carretera antiga que porta a Olot, per el Coll de Canes, un port de 15 km. un port no massa dur però que no m'hi he trobat comode, també m'hi bufava el vent de cara una miqueta, una vegada a he coronat el port a una alçada de 1120m. cap avall a Olot gaudint d'un descens llarg. Llavors una vegada he arribat a Olot, he anat en direcció La Pinya, Les Preses i de nou a St. Esteve d'en Bas.
La veritat que he gaudit d'uns païsatges de primavera, molt xulos, per les terres Volcàniques de la Garrotxa amb final doncs uns 95 km. amb un desnivell de casi 1200m. amb poc més de 3 horetes.

No hay comentarios: