domingo, 10 de mayo de 2009

XII Cicloturista TERRA DE REMENCES


Avui he participar a la que ha sigut la meva 1era participació a la Terra de Remences, marxa cicloturista celebrada a St. Esteve d'en Bas (Garrotxa) i la que diuen més famosa del territori català.
De bon matí m'he desplaçat fins al Territori Remença la veritat que hi havia un gran ambient, tot i que el dia a primera hora no acompanyava gaire plovia timidament i per sort ha acabt sortint el sol.

Al ser una marxa de carretera, que no estic gens acostumat a fer doncs ja fa dies que vaig decidir fer la curta de 95km. que ja quedaria satisfet.

La veritat que l'ambient de sortida espectacular uns 2700 participants repartits en 2 recorreguts de 95km. i 175km. A la sortida gent comeguda igual que en la marxa. La sortida ha sigut molt ràpida, fins a trobar el primer port del dia Capsacosta, on la ruta ha començat a possar la gent al seu lloc, jo la veritat que el massatge de dimarts passat, juntament amb un entrenament bastant bo, doncs m'han fet trobar molt bé i he pujat el port molt comode, llavors doncs on més he patit ha sigut al pla on els rodadors volen i sinó agafes un bon grup o et quedes al darrera d'el,l pateixes una mica com m'ha passat més d'un cop. Una vegada he arribat a Ripoll doncs hem afrontat el coll de Canes, un port d'un 15 km. de llarg, on en les parts més dures avançava comodament i en les més planeres s'em repassaven, una vegada a dalt un ràpit descens fina Olot arribant a velocitats de 75 km/h, lloc on he pogut agafar-me un bon grup per tirar fins a St. Esteve d'en Bas on he entrat amb el 2on grup.
Pel que fa a l'organització un 10 i sobretot els macarrons que hi havien que després de la dutxa m'han sentat genial

Temps 2h 40' 11" i una velocitat mitja de 35.5 km/h, de la meva categoria el 17 de 295 participants i de la general de 95km. el 35 de 1463 participants

2 comentarios:

XAVI NOVELL dijo...

Santi un altre dia fes un xiulet! collons impossible amb tanta gent trobar-te ... felicitats per disfrutar de la millor marxa que tenim a Catalunya.

l'any vinent ja et toca la llarga!... ès molt més guapa.

records.

Santi dijo...

Merci va ser genial, no et vaig veure perque tu devies estar amb els pros i jo aquest distintiu encara no el tinc

apali salu