miércoles, 27 de mayo de 2009

Territori Montseny

Aquesta tarda i després de 2 dies de descans, he tornat a posar fil a l'agulla amb la bici.
Ahir per la nit mentre treballava el meu cap ja estava pensant la ruta d'avui, es a dir que quan m'he llevat al migdia, he menjat una mica i som-hi.
He sortit en direcció St. Celoni, i m'he començat a enfilar cap a Campins, on m'he posat el mp3 amb música de la bona de la que m'agrada a mi dance del que escoltem a les clases d'Spinning, es a dir música amb molt de ritme i cap amunt, en un port com es Sta. Fe del Montseny que es llarg i quan hi pujes tot sol, et passen moltes coses pel cap, avui majoritariament pensava amb el BARÇA, tan de bo poguem guanyar la 3era CHAMPIONS, uff estic molt nerviós.....també, pensava en etapes d'aquelles que mires per la tele del tour, i en grans escaladors, Pantani, Roberto Heras, Armstrong, Sastre..... i així mica en mica vas pujant avui he pujar a velocitat de creuer 18-20 km/h. i 165-170 ppm.
Quan he arribat al Km. 17, es quan la carretera tomba cap a la Vall de Sta. Fe, avui la vista era molt nítida i fins hi tot es veia Girona. Llavors he entrat a la vall on l'ombra dels faig feia que tingués una temperatura ideal 17ºc, després he arribat al cruse del Turó, he arribat al Coll de Sta. Helena i cap avall, Fontmartina, La Costa, he baixat perl Mortirollo, St. Esteve, Palau, Llinars i cap a casa.

Al final he arribat més que satisfet del bon entrenament que he fet, 2h 40' amb 74 km. i 1270m. de desnivell.

Ara ja només toca esperar l'hora del partit, sopar, anar a treballar, i que siguem CAMPIÓNS D'EUROPA

No hay comentarios: