jueves, 13 de agosto de 2009

Tornant a la normalitat esportiva


Després de la passada setmana de descans esportiu, aquesta setmana, ja m'estic tornant a possar-me les piles.

Dilluns vaig sortir, a comprovar a veure sí encara m'enrrecordava d'anar amb bici, després de 10 dies de descans i vaig comprovar que sí. Vaig sortir amb la bici de carretera, una horeta i mitja fent una sortida suau de 44 km.

Dimarts avanç d'anar al massatgista, vaig fer una sortideta amb la btt d'uns 23km. a ritme alegre. Després cap a la camilla de turtures, la veritat que quan et fan els massatges pateixes una mica, però quan surts d'allà, és molt gratificant sapiguer que tens les cames a punt per tornar a fer mal.

Dimecres doncs vaig anar al gimnàs, vaig fer una sessió d'un 45 minuts sobretot al tren superior.

Avui dijous amb les cames a punt fer quilòmetres, em llevo d'hora, i a les 7.15 h. del matí ja estava sobre la bicicleta pedalant, avui la meva intensió era fer entre 3 i 4 hores i així ha sigut.

Surto de casa baixo cap a Llinars i direcció Hostalric, es a dir terreny planer, el vent estava casi en calma a la recta i això es nota bastant, i s'agraeix perquè sempre que bufa l'enganxo en contra fent-me la guitza. Arribo a Hostalric amb mitja de 36km/h, després ja ha anat baixant, d'Hostalric cap a Blanes, on ja arribo a la costa, al pas per Calella, visita de metge al pares i som-hi que encara em queda una bona estona per arribar a casa, i ells amb cotxe no m'hi portaran pas. Vaig per la carretera de la costa i vora el mar, fins a Mataró, on ja en direcció a l'interior, cap Argentona i buscar alguna pujadeta, Parpers ha sigut la escollida, i on no em trobo massa fi, i pujo sense pena ni glòria i només pensant en arribar a dalt, una vegada a dalt doncs cap a Cardedeu, Llinars i fins a casa, on m'espera una bona dutxa un bon esmorzar el segon del dia, i una sessió de Compex per relaxar-me una mica.



Al final poc més de 3 horetes i mitja, un total de 110km. no està malament contant que encara no estic de vacances i aquesta tarda em toca anar a treballar.

No hay comentarios: