sábado, 15 de agosto de 2009

Sortida amb Btt pel Corredor



Després d'anar a dormir tard ahir aproximadament a les 2. Varem celebrar els típic sopar d'estiu del torn.

Doncs avui, a 2/4 de 7 del matí, m'ha sonat el despertador, i la veritat que no sabia ni perquè tocava ni sonava. Doncs ha sonat perquè avui tocava una sortida amb btt per El Corredor. A les 7 i pocs minuts, l'Esteve em passa a buscar per casa, jo encara estava mig dormit però a punt. Em anar fins a Cardedeu on haviem quedat a 2/4 de 8, amb en Toni Arrebola i el Paco Romero, companys de feina però tots ells estan en una altre torn.

De Cardedeu cap a Llinars, Vilalba, Canadà Park, Vallgorguina, fins aquí sortida gairebé planera, en la seva totalitat.

Ha sigut a Vallgorguina on el terreny s'ha començat a possat cap amunt i doncs som-hi, ens esperaven uns 5 km. de pujada, passant de 220m. fins als 620m. que es troba el Santuari del Corredor, una vegada a dalt una paradeta, i llavors em baixat fins a Llinars, per algúns dels molts corriols que hi ha a la zona.


Una vegada a Llinars ens hem despedit i jo i l'Esteve hem tornar cap a St. Antoni, al final una bona sortida de 44km. i uns 900m. de desnivell.

No hay comentarios: