sábado, 16 de marzo de 2013

Ciclisme per La Garrotxa i Osona


Aquest dissabte passat, aprofitant que estava i tenia la bici, vaig voler aprofitar i fer la pujada al Coll de Condreu i després baixar i tornar ja que el dia avanç ja l'havia feta bona.


Pujada al Coll de Condreu















Després de deixar el pla, vaig començar a pujar i al cap d'una estona vaig trobar-me, al grup d'Olot que anaven a fer una bona volta i m'hi vaig afegir.

Així que la volta es va allargar bastant pel que tenia pensa i vam anar cap a Cantonigros, L'Esquirol, Manlleu, on vam fer una paradeta per menjar alguna cosa i continuar els que feien el recorregut llarg, cap Les Lloses i Ripoll. Jo vaig anar amb els que van fer el curt i vam anar cap a St. Pere de Torelló, per pojar per La Vola, al temut i dur Coll de Bracons, per aquesta banda mai l'havia fet i la veritat que no es tant dur com per l'altre costat pero deu ni do. Després de baixada cap a Joanetes, on vam agafar molt de vent i també per la Parcelaria, cap a La Pinya i posteriorment jo cap a Riudaura.

Al final gairebé 4 hores de bici, amb 103 km i un desnivell de 1880m. Detalls de la Ruta

No hay comentarios: