viernes, 22 de marzo de 2013

Territori Montseny

Coll de Sta. Helena
Aquest dijous, vaig aprofitar per fer una volta pel meu Territori. Vaig ser matiner i a 3/4 de 8 del matí, ja estava apunt per anar a fer la volta.

Vaig sortir de Vilamajor, en direcció a St. Celoni, per anar en direcció a Sta. Fe, va ser la primera pujada de l'any per aquestes carreteres, que a l'hivern hi fa molt de fret i la carretera està perillosa per les glaçades. Vaig anar pujant i guanyant alçada, i vaig tindre la grata visió que els trams de carretera que l'asfalt estava amb més mal estat doncs els havien arreglat.










Coll de Sta. Helena (1219m.)










Vaig arribar a la cruïlla de girar cap el Coll de Sta. Helena i amb una mica més hi vaig arribar. Vaig fer una paradeta per gaudir de les espectaculars vistes. A continuació vaig baixar per Fontmartina, Cap a la Costa del Montseny i baixar pel Mortirol.lo del Montseny, vaig baixar fins a Can Cuera al Km. 11. Llavors vaig girar la bici i som-hi cap amunt per pujar pel Mortirol.lo, fins La Costa del Montseny. Llavors vaig baixar per Mosqueroles, St. Celoni i de nou cap a casa. A la tarda tocava treballar.

Vaig fer poc més de 3 hores, 80 km. i un desnivell de 1650m. Detall de la Ruta

No hay comentarios: