viernes, 15 de marzo de 2013

Sant Antoni de Vilamajor - Riudaura amb bici

 
 Aquest divendres, vaig gaudir d'un jornada de ciclisme d'aquelles que de tant en tant, quan puc aprofito i faig.











Vaig sortir de Vilamajor, amb l'objectiu d'arribar a Riudaura (La Garrotxa). Vaig anar en direcció a St. Celoni, La Batlloria i cap a Breda per fer el Coll de n'Orri, un portet de 4ª categoria, després de baixada, vaig anar a buscar la carretera que em va porta fins Arbucies, i on començava el port més dur del dia i que mai havia pujat Alt del Serrat o St. Hilari, vaig pujar fins a St. Hilari i posteriorment, vaig agafar la sinuosa i revirada carretera d'Osor, amb 24 km. de baixada per arribar fins Anglès.










Alt El Serrat
Una vegada vaig arribar Anglès, vaig continuar, cap a La Cellera de Ter, Amer i començar a pujar el Coll de Bas, per entrar en terres garrotxines. Una vegada a dalt lo més dur ja estava fet després baixadeta fins a St. Esteve d'en Bas










St. Esteve d'en Bas, Puigsacalm al fons i Coll de Bracons a l'esquerra
Després de Passar per Les Preses, vaig arribar a Olot i vaig travessar, per anar cap a Riudaura per la part del Morrot. Vaig continuar fins a La Corda i com que encara em quedava una mica de benzina, vaig pujar Alt de La Cantineta avanç d'anar cap a Riudaura. Vaig pujar i després vaig baixar pel mateix lloc i continuar fins a Riudaura.










Vaig estar 4 hores i 22 minut pedalant i guadint d'una gran jornada de ciclisme, per fer 120 km. i un desnivell positiu de 1620m.









Per veure més detallada la sortida podeu clicar AQUÍ

No hay comentarios: