lunes, 11 de marzo de 2013

Tarda de Ciclisme per la Garrotxa i La Selva


Aquest passat divendres, vaig pujar la bici a Riudaura per fer alguna sortida.
 
Vaig sortir després de dinar de Riudaura, vaig passar per la parcelaria, fins Les Preses, on vaig anar en direcció a St. Esteve d'en Bas, vaig fer la lleugera pujadeta del Coll de Bas, cap a St. Feliu de Pallarols i posteriorment a Les Planes d'Hostoles, per ja entrar a la comarca de La Selva fins Amer. Aquí començava un port inèdit per mi i exigent la Pujada a St. Martí Sacalm, un port de 8.7 km, amb l'arribada a St. Martí Sacalm poblet situat sota la Cinglera del Far a 815m. d'alçada. un port amb una pendent mitjada del 7.1%.
 
Vaig anar pujant, tot buscant un ritme òptim de pujada ja que mai l'havia fet i no em volia crema, vaig gaudir ràpidament de bones vistes i també de molts baixant d'aigua degut a les plujes d'aquets passats dies, entre d'altres la Font dels Degotalls i també la Font de La Teula
 
 
Font dels Degotalls



Vistes de Les Planes d'Hostoles durant la pujada


 Poc avanç d'arribar, a falta d'un quilòmetre, ja vaig poder veure el Poblet de St. Martí Sacalm, sota la cinglera del Far.














Una vegada dalt vaig gaudir de les vistes tot refent-me una mica i som-hi avall, moltíssimes vegades quan baixes d'un port t'en dones conte del que has arribat a pujar i et sorprens.


Després de nou cap Amer, on vaig de nou pujar pel mateix recorregut, i pujant el Coll de Bas un coll que puja molt progressivament. Posterioment vaig anar cap a Les Preses, Olot i de nou fins a Riudaura.

Vaig fer 87 km. amb 3 hores i quart, i superant un desnivell positiu de 1310 m.

Per veure tots els detalls de la sortida cliqueu AQUÍ

No hay comentarios: