sábado, 23 de marzo de 2013

Dissabte de ciclisme

Aquest Dissabte la vaig fer bona.

Vaig sortir amb bici molt i molt aviat a les 7 del matí, havia quedat a Llinars amb la Marga, per anar a fer part del recorregut de Rutes del Montseny.

Vam sortir a 1/4 de 8 del matí, de Llinars, planejant, vam arribar a St. Celoni, després ja el planejar s'havia acabat, vam pujar cap a Campins, i val arribar a Sta. Fe del Montseny, llavors vam continuar de baixada cap a Viladrau, després fins a Seva, on començavem a tornar a pujar ara a Collformic (1145m.), una vegada a dalt tocava gaudir d'una bona estona de baixada, mentrestant molts ciclistes hi pujaven, vam arribar a Palau i vam continuar fins a Llinars, on amb 100km. a les cames, em despedia de la Marga.

Vaig continuar per allargar la sortida i vaig pujar Can Bordoi, vaig baixar cap a Dosrius i després em vaig enfilar per Parpers. Després de coronar, cap el Golf, per agafar la carretera de Granollers, cap a Les Franqueses i La Garriga, després cap a canoves i finalment fins a Vilamajor.

Una bona volta de 157 km. amb un desnivell de 2740m. fets amb poc més de 6 hores i mitja. Detall de la ruta

No hay comentarios: