lunes, 26 de octubre de 2009

Caminada al Puigsacalm

Aquest Dissabte passat, juntament amb la Mercè, l'Edu i la Roser, vaig anat de caminada al Puigsacalm, cim situat a la comarca de la Garrotxa.

Vam sortir d'hora del punt d'inici la Collada de Bracons a 1132m. i vam pujar pel corriolet, que ens apropava al cim, tot passant per uns boscos de faig, també vam poder gaudir d'un bon dia i una temperatura molt agradable. El Puigsacalm es un cim de bon fer, tot i que la primera part és tot corriol, fins que s'arriba a la Font de Tornadissa, lloc on vam parar una estoneta, a partir de la font, es surt del bosc, i es va per uns prats, i quan ja ets ven aprop del cim tornes a entrar en una fageda, quan portavem una horeta i mitja de camí vam arribar al cim del Puigsacalm 1515m., on a part d'esmorzar-hi, vam gaudir de les magnífiques vistes que té on ports gaudir de 360º, del mar, La Garrotxa als seus peus, Montseny, Montserrat, La Mola, Pedraforca i el Pirineu on ja hi havien els cims enfarinats.

Una vegada vam acabar d'esmorzar tot carenant i amb 10 minuts de caminada vam arribar al Puig dels Llops 1486m. on la vista era molt semblant però desde unja altre prespectiva. després vam reprendre el camí de tornada i on vam poder veure que era una zona molt concorreguda, semblava una professó de gent pujant quan nosaltres ja baixavem, sempre dic que es bon matinar per anar pel món.
Vam fer unes 3 hores de caminada, gairebé 10 km. i un desnivell de 470m.