viernes, 23 de octubre de 2009

Sol i Bici


Després, d'uns dies de pluja i entrenant sota cubert (gimnàs i Spinning), avui a les 12 quan m'he llevat (he treballat de nits), Ja tenia el planning d'avui, avui feia un dia esplèndit per anar amb bici, he agafat la bici de carretera que la tenia abandonada desde fa 15 dies i l'objectiu, que portava al cap el tenia ben clar, fer més de 3 hores de bici o fer més de 100km.

He escollit una ruta bastant planera però es té que fer, Sortint de Vilamajor, he anat cap Hostalric, i llavors ja en encarat la ruta cap a la costa, per Blanes, Calella amb paradeta obligatòria i per la N-II, fins a Mataró, llavors ja m'ha tocat anar cap a l'interior, en direcció Argentona i cap a Dosrius on aquí ja m'he començat a notar castigadot, així i on em venia l'únic portet del dia El Collet, que l'he pujat amb més pena que glòria, però amb la bici ja se sap a vegades has de patir.....una vegada a dalt, he anat cap a Cardedeu, Llinars i de nou cap a Vilamajor. Una vegada he arribat un bon berenar...Pa de Motlle amb molta nocilla, m'ha carregat una mica les piles.

He fet 106 km. amb 3hores 30 minuts i un desnivell de 650m. així que he complert amb el que m'he proposat.

No hay comentarios: