miércoles, 21 de octubre de 2009

Open Natura a Pineda de Mar

Aquesta setmana passada, vaig estar semi-encostipat, la veritat que no vaig fer gaire bondat tenia ganes de no parar massa quiet, així que diumenge al matí vaig anar a l'Open Natura de Pineda, sapiguent que no estic ni estaria al 100%.

A Pineda ja hi he participat altres anys amb curses i pedalades i m'agraden molt, per la seva varietat ens els recorreguts , solen ser durs i no gaire tècnics.

El d'aquest diemenge eren 32km i un desnivell de 1000m. A les 10 del matí uns 600 participants estavem preparats per la sortida, la primera part neutralitzada pel centre de Pineda, la sortida va ser bastant ràpida i amb el grup molt junt, les primeres i dures pujades, ja van fer estirar-nos i jo em vaig posar entre els 10 primers, a roda del crak de les pedalades, en Jordi Roura, però ell no és bona roda perquè, en un no res es posa a tirar i desapareix, durant la primera part de la pedalada, vaig anar el 6è i tinguen contacte visual amb ell que anava 3er. Jo em trobava una mica tapat però vaig anar aguantant, tenia moltes ganes de gaudir i patir, la segona part de la pedalada vaig poder retallar alguna posició i al final vaig arribar 4art.


Al final 1 hora i 42 minuts i un més que merescut plat de pasta que ens esperava una vegada acabada la pedalada.

No hay comentarios: