sábado, 3 de octubre de 2009

Dissabte de turisme i desconecció

Aquest dissabte vaig estar fent una mica de turisme per l'Alta Garrotxa, on vaig descubrir un poble d'aquells de postal, Beget, situat a uns 30 km. de la capital de la Garrotxa, Olot, s'hi arriba per una carretera plena de curves, primer passant pel poblet de Oix i després de més curves s'arriba en aquest poblet de Beget, un poblet d'estil rústic.

Vaig estar fent una volta per la zona, i després quan tornavem cap a Oix, avanç d'arribar-hi, van començar a passar tot de motos de mossos d'esquadra, i ens van fer parar, perquè passava una volta ciclista del Cinturó de l'Empordà, que recorre durant 3 dies les comarques gironines, gairebé gran part per l'Empordà. La veritat que per arrodonir, el dia va estar genial, perquè no m'ho esperava poder veure una cursa ciclista per aquella zona i em va fer molta il.lusió poder veure'ls.

No hay comentarios: