viernes, 30 de octubre de 2009

Operació Panallet



Aquest cap de setmana, encara que no ho sembli, pel que fa a les temperatures, es celebra la castanya, però per les persones com jo que som de paladar fí, i no ens agraden les castanyes i ens encanten els panallets, doncs tenim que fer una mica d'exercici per tal de tindre lloc per encabir aquests fantàstics dolsos.



La jornada d'ahir va ser de Btt, Soritnt de casa amb un dia assolellat, vaig pujar cap a St. Pere, cap a Can Panxa, on hi trobem unes bones rampes de pujada una vegada a dalt vaig baixar cap a Can Parera de Canyes i posteriorment cap a Terra Blanca, una vegada a la Zona dels Castanyers, vaig baixar cap a Can Terrer, Vallmanya i fins el Castell del Fluvià, una vega arribat al pla de Palau, vaig retornar cap a casa per Can Peualt.



Vaig fer gairebé 2 horetes de Btt amb uns 33km. i un desnivell d'uns 915m. que no està gens malament.




La ùltima jornada d'Operació Panallets s'ha saldat amb un nou dia de Btt, sortint de casa , Cap a Can Pungol, Les Pungoles, Ca l'Esmandia, Canoves en direcció a la presa dal Pantà i on ja començava la matxacada del dia fent la pujada de la presa i una vegada a la pressa, cap a Can Cuch, és a dir 2.5 km. superant un desnivell de 305m. amb una mitjana de la pendent de 13.1% després doncs baixada per Can Quintana, Canoves i de retorn cap a Vilamajor. Amb uns 30km. 675m. de desnivell i una horeta i mitja de bici.



Ara ja només falta esperar els Panallets i la setmana vinent doncs a cremar-los amb més bici i més esport.

No hay comentarios: