domingo, 4 de octubre de 2009

Diumenge de Triatló a Calella



Aquest diumenge, he presenciat a Calella, el Challenge Costa de Barcelona-Maresme. Amb el centre de l'esdeveniment a Calella.


De bon matí diumenge em vaig llevar, que encara era de nit, pels carrers ja hi havia gent que no es volien perdre un esdeveniment d'aquesta magnitud, arribem a la platja i encara es fosc, 1800 triatletes preparats, aixó si que son super humans, per davant els esperaven, 3800m. de natació a mar obert, 180 km. de ciclisme, (aquest seria jo els faria) i després una marató de 42km i 200m. És a dir casi res.

A les 7.30 el primer grup de nadadors, ja estan dins l'aigua nadant i així sumultaniament, el primer en recorrer aquesta distancia ho va fer en uns 50 minuts.


Llavors li tocava pedalar, 180km. el recorregut era Calella-Masnou-Calella-Masnou-Calella-Mataró-Calella, aquesta prova la vaig anar a veure-la a la zona del Far de Calella, i la veritat que era molt entretinguda, ja que era un continu de passar ciclistes desde professional amb bicis que només de veure-les jo feia babetes, és a dir d'uns 6000-7000 €, als amaters amb bicis mitjanament normals i patint com els que més.

Llavors quan van acabar, es posaven les bambes i som-hi, ara els tocava la marató 42,2 km. el circuït que feien era Calella-Pineda-Sta. Susanna-Pineda-Calella, aixó ho feien 4 vegades, no només de penssar-hi ja estic cansat. Una vegada vaig veure els primers corredors a començar la Marató, vaig anar a dinar i després de dinar, ja vaig anar a veure l'arribada del primer Triatleta. Amb 8 hores 15 minuts i 37 segons, el Marcel Zamora, va creuar la meta amb uns 8 minuts de ventatge sobre els demés corredors.

I mentre el Marcel ja creuava la meta, hi havien triatletes que encara estaven pedalant i tenien que fer la marató.

A les 8 del vespre, i ja de nit vaig tornar a la linia de meta, on triatletes portaven de lluna a lluna, fent el seu propi triatló, més de 12 hores de triatló, arribaven aclamats pels seus i orgullosos del que havien aconseguit que era acabar.

Així que ha estat un diumenge, de molta distracció esportiva i no m'he cansat gens. Ara ja tocarà programa la pròxima setmana esportiva personal.
(PROPERAMENT HI PENJARÉ MÉS FOTOS DEL TRIATLÓ)

No hay comentarios: